loading...

تدریس سئو

بازدید : 22
پنجشنبه 9 فروردين 1403 زمان : 11:55


به نقل از Intechnic، ماشین کرایه ای جهانی ساخت تدریس خصوصی سئو سایت و UX صفحه آرایی، 79 درصد از یوزرها فضای اینترنت، بعد از واکنش با سایتی که UX و UI آن را نمی‌پسندند، فارغ از لحظه‌ای تفکر، مبادرت به خروج می‌نمایند!

پس اساسی وجود ندارد درگیر پیاده سازی مال می باشید یا این که پیاده سازی رابط کاربری یک نرم افزار را در چنگ دارید؛ پی بردن چند مقررات اثبات و طلایی، مسیر صفحه ارایی شما‌را دگرگون خواهد کرد.

درین نوشته ی علمی از وب لاگ وبسیما، با 8 ضابطه طلایی از بن شاندرمن، دانشمند علم ها کامپیوتر معلم و کالج مریلند ایالات متحده که در قضیه تعامل بشر و کامپیوتر (Human-Computer Interaction) عمل می‌نماید، آشنا می‌شویم. با ما یاروهمدم باشید تا با رعایت 8 نکته معمولی البته کاربردی، جرقه‌ای در تحوه تعامل خویش با کاربرانتان تولید فرمایید.

ضابطه نخستین؛ یک پارچه و سرراست باشید
رنگ، فونت، تصاویر، راهنماها و جملا‌ت کوتاه و بلند در سراسر وب سایت و همگی موادتشکیل دهنده حواس‌پرتی دیگر را درنظر بگیرید. در یک دنیای پر از هیجانات و رنگ‌های گوناگون و کال تو اکشن‌های دیدنی ولی سرسام‌آور، مجالی برای تامل و گزینش باقی نمی‌ماند. پس در اینگونه قوانینی مخاطب رجوع به نقطه امن خویش را گزینش می‌نماید. کاغذ حاصل گوگل؛ جایی که از سرو صدا خبری وجود ندارد!

به کار گیری از یک پالت رنگی معلوم، فونت استاندارد، سیستم هدایت و ناوبری سرراست و مراقبت هارمونی در صفحه ارایی UI او‌لین نکته‌ایست که بایستی در طراحی وب سایت، کالا یا این که نرم افزار رعایت کنیم. یک طراحی صفحه دیده‌نواز، خیر فقط احساس رضایت را در مخاطب ارتقاء می دهد، بلکه در گام اولیه شوق و اشتیاق او‌را برای ماندن و گشتن در صفحه های وب سایت ما، بالا می برد.

ضابطه دوم؛ میانبرها را حداقل نگیرید
دنیای خسته‌کننده سوای CTRL+C و CTRL+V را فکر کنید! کلیدهای میانبر نقشی اصلی در ساخت یک تجربیات کاربری چیره دارا‌هستند. هرچقدر هم که وب سایت یا این که کالا شما معمولی و قابل دسترس باشد، فارغ از داشتن کلیدهای میانبر نمی‌توانید راحتی دلخواه استفاده کننده را به وی کادو نمایید.


تعبیه امر‌هایی برای بی آلایش‌ترکردن تکان معلم خصوصی سئو استفاده کننده در وب سایت یا این که نرم افزار، باعث می گردد مجال عمیق‌شدن مخاطب در تجهیزات و قابلیت و امکان‌های تارنما و نرم افزار، مهیا باشد.

نیاز مشتری و مخاطب را بشناسید و سوای تلف‌کردن وقت، او‌را به مقصد آیتم نظرش هدایت فرمایید.


به نقل از Intechnic، ماشین کرایه ای جهانی ساخت تدریس خصوصی سئو سایت و UX صفحه آرایی، 79 درصد از یوزرها فضای اینترنت، بعد از واکنش با سایتی که UX و UI آن را نمی‌پسندند، فارغ از لحظه‌ای تفکر، مبادرت به خروج می‌نمایند!

پس اساسی وجود ندارد درگیر پیاده سازی مال می باشید یا این که پیاده سازی رابط کاربری یک نرم افزار را در چنگ دارید؛ پی بردن چند مقررات اثبات و طلایی، مسیر صفحه ارایی شما‌را دگرگون خواهد کرد.

درین نوشته ی علمی از وب لاگ وبسیما، با 8 ضابطه طلایی از بن شاندرمن، دانشمند علم ها کامپیوتر معلم و کالج مریلند ایالات متحده که در قضیه تعامل بشر و کامپیوتر (Human-Computer Interaction) عمل می‌نماید، آشنا می‌شویم. با ما یاروهمدم باشید تا با رعایت 8 نکته معمولی البته کاربردی، جرقه‌ای در تحوه تعامل خویش با کاربرانتان تولید فرمایید.

ضابطه نخستین؛ یک پارچه و سرراست باشید
رنگ، فونت، تصاویر، راهنماها و جملا‌ت کوتاه و بلند در سراسر وب سایت و همگی موادتشکیل دهنده حواس‌پرتی دیگر را درنظر بگیرید. در یک دنیای پر از هیجانات و رنگ‌های گوناگون و کال تو اکشن‌های دیدنی ولی سرسام‌آور، مجالی برای تامل و گزینش باقی نمی‌ماند. پس در اینگونه قوانینی مخاطب رجوع به نقطه امن خویش را گزینش می‌نماید. کاغذ حاصل گوگل؛ جایی که از سرو صدا خبری وجود ندارد!

به کار گیری از یک پالت رنگی معلوم، فونت استاندارد، سیستم هدایت و ناوبری سرراست و مراقبت هارمونی در صفحه ارایی UI او‌لین نکته‌ایست که بایستی در طراحی وب سایت، کالا یا این که نرم افزار رعایت کنیم. یک طراحی صفحه دیده‌نواز، خیر فقط احساس رضایت را در مخاطب ارتقاء می دهد، بلکه در گام اولیه شوق و اشتیاق او‌را برای ماندن و گشتن در صفحه های وب سایت ما، بالا می برد.

ضابطه دوم؛ میانبرها را حداقل نگیرید
دنیای خسته‌کننده سوای CTRL+C و CTRL+V را فکر کنید! کلیدهای میانبر نقشی اصلی در ساخت یک تجربیات کاربری چیره دارا‌هستند. هرچقدر هم که وب سایت یا این که کالا شما معمولی و قابل دسترس باشد، فارغ از داشتن کلیدهای میانبر نمی‌توانید راحتی دلخواه استفاده کننده را به وی کادو نمایید.


تعبیه امر‌هایی برای بی آلایش‌ترکردن تکان معلم خصوصی سئو استفاده کننده در وب سایت یا این که نرم افزار، باعث می گردد مجال عمیق‌شدن مخاطب در تجهیزات و قابلیت و امکان‌های تارنما و نرم افزار، مهیا باشد.

نیاز مشتری و مخاطب را بشناسید و سوای تلف‌کردن وقت، او‌را به مقصد آیتم نظرش هدایت فرمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 18
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 137
  • بازدید کلی : 137
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی